Sunday, July 6, 2014

BEAUTY CITY TOKYO

ביוטי סיטי 2014 הנה אנחנו באות!

לפני שנספר לכן איך עברו עלינו ימי הביוטי סיטי, אנחנו מעדכנות שעברנו לבלוג חדש וכתובת חדשה! ניתן למצוא את כל הפוסטים הישנים כאן, נשארנו נאמנות לעיצוב אך השתדרגנו בבלוג חדש בגלל בעיות טכניות, מחכות לכן בבלוג החדש שלנו !!!

כמו חצי מדינה גם אנחנו התייצבנו לאירוע המרכזי של "סופר-פארם" שהיה מלא בסגנון, מבצעים וטיפוח.
קפצנו מהמיטה, כל אחת לפני המצב רוח התלבשה ובאה מוכנה ליום של הליכות ובזבוזים.. סליחה לא בזבוזים, השקעות!
נכנסו לתוך עולם מכהה חושים של אורות אדומים ושלטי ענק שצועקים לנו את שמות המותגים האהובים עלינו..TONY&GUY, L'OREAL, PUPA, CLARINS, CLINIQUE.... יותר מידי ביום אחד גם בשבילנו.
כמו בכל אירוע ברגע שנותנים בכניסה את הכרטיס וצועדים לעבר הלא נודע, גם לנו עברה צמרמורת התלהבות קלה וישר נכנסנו לעניינים. 
עברנו מעמדה לעמדה ובחנו כל חברה וכל מבצע אפשרי.. הרי גם שיש לך 30 עפרונות שחורים לעיניים בבית, ברגע שזה עולה 10 ש"ח זה מעניין אותך!
הכיף האמיתי של האירוע הייתה הבמה המרכזית, מאות בנות שזורקות הכל באוויר כדי לתפוס כיסא ולצפות באיזה אייקון אופנתי שמשתף אותנו במומחיות שלו.
אחרי שראינו תצוגת אופנה משוגעת של בוגרי "שנקר", שהכניסה אותנו לשוק, אבל גרמה לנו להבין שהיופי באופנה היא שהיא לא תמיד ברורה, ראינו הרצאת סטיילינג ועיצוב שיער של ליאת אשורי ועוד ספר שבזכותו רצנו לקנות מוצרי TONY & GUY לשיער, הרצאת איפור קצרצרה של CARELINE שעלייה לא נפרט כי יש גם חברות שלא יודעות מה להמציא כבר וסיימנו את היום עם משקה אלכוהולי באווירת TOKYO!
ואת האירוע נסכם כך - שירבו אירועי אופנה וטיפוח כמו אלו.. הרי בשביל זה אנחנו פה !

מה לבשנו :
שיר -
חצאית וגופייה - ZARA
עליונית - H&M
תיק - MICHAEL KORS
נעליים - קולקציית הנעליים של Jessica simpson
הדר -
חולצה - ZARA
תיק - YUCCA
ג'ינס - ABERCROMBIE & FITCH
נעלי עקב - STEVE MADDEN
שרשרת - CASTRO

























No comments:

Post a Comment