Wednesday, May 13, 2015

My Way Of Life

כל דבר אצלנו מתקשר לאופנה בדרך זו או אחרת, גם אם אנחנו לא יודעים זאת.
אצלי הדברים הגדולים באמת, לא קורים בגלל האהבה שלי לאופנה אלא בגלל הצורך הממשי לחיות אותה.
מה הכוונה? הכוונה שהשינויים הגדולים שלי והכיוונים שבחרתי בהם הם בשביל האופנה, בשביל זה.. צריך לשנות את כל אורך החיים, לאורך חיים הרבה יותר בריא.


Ogni cosa e'legata in un modo o nell'altro alla moda anche se non ce ne accorgiamo.
Per me le cose grandi non mi succedono a causa del mio amore per la moda ma per il bisogno reale di viverla.
In che senso ? Nel senso che tutti i grandi cambiamenti e i cambiamenti di rotta sono stati tutti a causa della moda e per questo bisogna cambiare il nostro sistema di vita in uno molto piu' sano.

  Photographer : Inbal Olga Ravits
בשנים האחרונות עברתי שינוי אורך חיים משמעותי, גם מבחינת לו"ז ועיסוקים וגם מבחינת אוכל ופעילות.
הבנתי שכדי לממש את עצמי בצורה הטובה והכייפית ביותר אני חייבת לשנות, הכל התחיל בתאי מדידה של החנות Benetton שהייתה בסנטר, שם התחיל השינוי, בין ערמות בגדים משגעים שפשוט לא נראו עליי טוב.
דיאטה, דיאטה, דיאטה.. זו המילה שתמיד מעקצצת בעורף, נכון אם בוחרים בדיאטה המתאימה ועושים אותה נכון היא עובדת ובגדול! 
אבל גם אני גיליתי את הקאצ' שבדבר.. אחרי כמה חודשים המילה האגדית "דיאטה" מתפוגגת, הכוחות נעלמים והרעב חוזר.
עם הזמן ועם האהבה המשוגעת לאופנה הגעתי למסקנה שאופנה חייבת להיות משולבת עם אורך חיים בריא, הרי אם אני לא ארגיש בנוח עם הגוף שלי, מה הטעם בלהיות שיק? אז כשהוזמנתי להרצאה של דיאט יופלה על אורח חיים בריא, ידעתי שאני הולכת על זה.. ושאפשר רק להרוויח!
הדיאטנית של תנובה הסבירה כמה דברים מעניינים, גם מבחינת האופן שבו אנחנו תופסים את האוכל.
הסוד, ואני בטוחה שאצלי זו לא הפעם הראשונה ששמעתם על זה, הוא להתמיד במהלך יום יום בריא ורענן ולעצור רגע את כל המחשבות ולבחור בחוכמה מה הדבר הבא שאכניס לפה. אני הכי אוהבת לאכול בעולם ולא אוותר מידי פעם על ארוחת שחיתות, לטעמי אסור לוותר כי הנפש שלנו זקוקה מידי פעם לאיזה שניצל עם צ'יפס, אבל השינוי הוא בדברים הקטנים, בכמויות ובך.


אני משתדלת לשלב במהלך היום שלי דברים שגם יהיו בריאים, גם לא משמינים מידי וגם טעימים, עליי לא יעבדו, גם בדיאטה לא צריך לוותר על הטעם הטוב של מה שאנחנו אוכלים.

אחד הדברים שאני הכי אוהבת לשלב ביום עמוס הוא  יוגורט לדרך,קטן ומתאים לכל תיק, שיהיה לאחרי אימון טוב או אפילו באוטו על הדרך, כמו היוגרוט דיאט יופלה שהוא טעים במיוחד ומגיע בטעמי תות ומנגו בננה.
סוגר לי את הפינה של המתוק ועולה לי בקלוריות כמו קוביית שוקולד אחת (60), מטורף לא?
אז התלבשתי בסטייל מעורר תיאבון, יצאתי לסידורים ולא שכחתי לנוח בדרך עם משקה מרענן ומתוק!

Negli ultimi anni ho cambiato il mio modo di vivere sia a livello di organizzare la giornata in modo migliore sia a livello alimentare e sportivo.
Ho capito che per riuscire a realizzarmi al meglio devo effettuare un cambiamento radicale. Tutto e' iniziato nei camerini di Benetton che era in Dizengoff, fra montagne di vestiti che mi provavo e semplicemente non mi stavano bene.
Dieta,dieta,dieta...Questa e' la parola che sempre ci gira in testa. E' anche vero che se trovi la dieta giusta e la segui come si deve allora funziona per davvero. 
Ma io trovato il trucco...Dopo qualche mese la famosa parola dieta perde il suo potere, le forze cedono e torna l'appetito. Ma l'amore per la moda mi ha portato ad un modo di vivere sano, perche' se non mi piaccio come faccio a sentirmi chich ?
Il segreto e', e non e' la prima volta che me lo avete sentito dire, vivere in modo sano di giorno in giorno.
A me piace mangiare di tutto il mondo,e non posso rinunciare a cene da urlo anche perche' una tantum fa bene all' anima. Anche una braciola fritta con patatine si puo' mangiare...bisogna cambiare le quantita' e le qualita'. Io cerco di combinare cibi sani e gustosi. Se sono sani e non buoni non fanno per me.
Uno dei miei cibi preferiti e' formaggio bianco da mangiarmi con calma a casa o yogurt da portarmi dietro, di solito 0% grassi al gusto di frutta. Mi sono vestita con stile che mette appetito sono uscita per commissioni e non ho dimenticato di riposarmi . A giro con una bevanda fresca e dolce.

I WAS WEARING
Shirt - Pull & Bear man
Pants - Zara
Shoes - Aldo
Bag - Golbary


























 חכו לפוסט הבא חברים.. המון הפתעות בדרך (;

4 comments:

  1. החולצה שלך הורסת!!!

    ReplyDelete
  2. החולצה מהמת!!! יצאת מדהים, מתה על התמונות שלך!
    עשית חשק ליוגורט :P

    callmekaty.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירתי! והיוגורט הזה באמת עושה חשק!!!

      Delete