Monday, June 2, 2014

DAY AT THE PARK

בוקר טוב מאחד המקומות האהובים עלינו בתקופה האחרונה.. הפארק!

אחרי הרבה התרגשות לפתיחת הבלוג נפגשנו עם כמה סטים ליום יום בסגנונות שונים, צבעוניים יותר וצבעוניים פחות כדי לשתף אתכם ולהראות לכם קצת מעולמנו.
בתמונה הימנית, דוגמנית הבית הבלונדינית שלנו, שיר, לובשת לוק קייצי קליל - סנדליי פלטפורמה בצבע חום מאלדו, אוברול לבן אוורירי ופשוט מזארה, עליונית קימונו בגווני סגלגל/ בורדו מ-H&M והכי חשוב, האהבה הגדולה של שיר, תיק חום מהקולקצייה החדשה של מייקל קורס!
בתמונה השמאלית, שיר עברה ללוק קצת יותר אלגנטי של נעלי CVS מרומא הרחוקה, מכנס מהמם ופרחוני ועליונית תחרה מ-H&M, וכמובן עוד תיק של מייקל קורס.. כי איך אפשר בלעדיו?
המשותף לשניהם, הוא לוק ה-BOHO CHIC.. שהוא לוק לקוח משנות ה-70' בו היו מתלבשים בסגנון משוחרר וקליל יותר, פרחוני, צבעוני ונינוח.
בשנה האחרונה לוק ה-BOHO CHIC תפס מקום נכבד בין נשות העולם, בעיקר בקיץ חם כמו אצלנו הלוק הזה משמעותי וכייפי מכל לוק.. לוק משוחרר אבל מלא סטייל.

בתמונה הימנית, דוגמנית הבית השנייה שלנו הברונטית עם נגיעות הבלונד, הדר,  לובשת סטייל קייצי אבל צנוע (; נעל פלטפורמה בגווני חום מסטיב מאדן, חצאית אוורירית וחתולית שחורה מהחנות יוקה, סוודר קליל קליל קליל מזארה וכמובן התיק המפורסם של מייקל קורס שנורא התאים לנעליים.  בתמונה השמאלית הדר נועלת סנדלים בצבע בז' מיוקה, מכנס פרחוני בגווני תכלת/סגלגל מ-PULL&BEAR, גופיית צלעות (צלעות חשופות) מדהימה מ-AMERICAN EAGLE והאהבה הכי גדולה של הדר - תיק בגווני חום/שחור עם נגיעות נמריות מ-GUESS.

ומה שאיחד את שני הלוקים הוא האודם האדום העז שלא מתאים אך ורק לערבים, אלא נותן תפנית ללוק הפשוט והיום יומי, כך שאי אפשר לפספס אותך.




No comments:

Post a Comment