Wednesday, August 20, 2014

FEEL THE FREEDOM

חום יולי, אוגוסט..

כמו שכבר אמרתי הקיץ אני מאוהבת.. בשמש הזאת! כן, כן חם ולח וגם לי פעם בחצי שעה בא להתחיל בריקוד גשם כדי לקבל כמה טיפות מים, אבל בכל זאת הקיץ הזה יושב לי בול כרגע :)

SO, עוד שבוע אני נוסעת ליוון עם חברה ואני מתחילה להתאים את עצמי לגווני הנופים היוונים! (כל-כך רציתי יוון)
צבעי גוף, חומים, לבנים והרבה כחול.. כמובן שאנחנו נשתף בפוסט יווני במיוחד.
אז הנה אני בנתיים בהכנה נפשית ופיזית לקראת החופשה הבאה, תהנו.


לבשתי-
חולצה - YUCCA
חצאית ג'ינס - FOX
נעליים - STEVE MADDEN
תיק (מדהים) - GUESS


 טבעת מרובעת - עידית שטרן תכשיטים     טבעת עגולה - אוסנת תכשיטים
                                              צמיד עם אבן - אוסנת תכשיטים


אודם - MAC


משקפי שמש - קרולינה למקה


גם המטפחת של GUESS דרך אגב!







1 comment:

  1. ואו! פוסט משגע! כל-כך אהבתי את מה שאת לובשת.
    שילוב מהמם

    ReplyDelete