Wednesday, September 10, 2014

DARKNESS IN ALL THOSE COLORS

קצת אפלולי בשביל כל הירוק הזה, לא?

אני כלכך אוהבת להוסיף צבעים ללבוש היום יומי שלי, אבל פעם ב.. חייבים להתגבר ולאחד הכל.
אתמול הסעתי את אח שלי לאימון כדורגל אז אמרתי ננצל את העובדה שיש לי פארק מסביב ועשיתי את אחד הדברים שאני הכי אוהבת.. הצטלמתי לי.
המכנס הזה מ-Renuar הוא אחת הקניות הכי מוצלחות שלי בקיץ האחרון, אני מתה עליו בגלל שיש לו סגנון מיוחד שמשלב בין מכנס לחצאית ובגלל שהוא הולך עם כל סגנון אפשרי!
גם הגופיית צלעות מ-American Eagle (צלעות חשופות) האפורה שלי לא מאכזבת אף פעם, בכלל.. כל פריט שיש עליו הדפס של נוצות.. קונה אותי!
את התיק המיוחד הזה גיליתי מחדש רק השנה, קיבלתי אותו לפני 3 שנים ליום הולדת ולא נגעתי בו, השנה הבנתי כמה מיוחד הוא.
והנה איזה שהוא רמז עבה לתפילות שלי מהשבועיים האחרונים... אולסטאר, ארוך, עם גרביים.... חורף? מישהו? 
אמנם האולסטאר כל-כך קייציות ותמיד מתאימות, תראו אותי לעיתים רחוקות עם נעל סגורה בקיץ, אז אם לבשתי אותה עכשיו זה אומר שאני בהחלט מתחילה לעשות מעבר מנטלי ללוק החורפי.







































1 comment:

  1. מתה על הנעליים שלך! קנית בארץ?

    ReplyDelete