Thursday, September 25, 2014

HOLIDAY : FREE YOUR MIND

בראש השנה בראש השנה..

והנה הגיעה לה התקופה שכול משפחה יושבת סביב השולחן לבושים בלבן, ודוחסים לפה כמה שיותר אוכל כאילו מחר לא עומד להגיע!
אני מתה על חגים, מבחנתי פעם בחודש שבוע חג היה אידיאלי, כי איך אפשר לא להנות משולחן מלא באוכל, שכולם לובשים את מיטב בגדיהם, עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים ?
השנה חגגנו את ערב ראש השנה במלון "הסקוטי" בטבריה, קצת בריכה, הרבה שמש, המון אוכל והמון סטייל!
המלון היה מדהים ביופיו ובסגנונו..ערב חג מפואר ביותר.. Very fancy (: אז כמו שאני אוהבת הלכתי על אאוטפיט אלגנטי אבל מאוד קלאסי.
נעל עקב זאמש בצבע בז' חדשות שאני נורא אוהבת, מאלדו, מכנס שחור מיוקה שלדעתי יש לו קטע משלו כי הוא לא מכנס שחור פשוט אלא יש לו כיסים קצת בולטים, יושב צמוד ואוורירי והוא גבוה, גזרה גבוהה מאוד מחמיאה לדעתי!
המכופתרת הזאת מזארה היא אולי המכופתרת הלבנה האהובה עליי, מאוד נוחה, לא מתקמטת בארון והצווארון עור השחור נראה לי אומר הכל.. לא?
ושברתי את כל ההאוטפיט עם שרשרת פנינים שמצופים בצבעים ובדים שונים, מודה לבשתי את השרשרת פעמים מעטות והפעם היא ממש השתלבה יפה, ובתיק Guess קטן בצבע כחול נייבי שהוא כלכך אלגנטי בפני עצמו שאין מה להוסיף.
שיר אהובתי לצערי לא יכלה להצטרף לפוסט הפעם אבל כמו שאני מכירה אותה היא הפציצה בלוק החגיגי המתאים.. תנו לי לנחש, חולצה אובר-סייז אפורה עם גווני אש, מכנס מחויט ונעלי עקב Nude! מזל שאנחנו מדברות על בסיס קבוע ומעדכנות על כל גרב שאנחנו לובשות.
אומנם החג עוד לא נגמר ואני כותבת לכם עם יד אחת וביד השנייה מסדרת את השיער לפני עוד ארוחה, אבל החגים נותנים לרובנו את הכמה ימים של השקעה ללא גבולות.. חג? יאללה ללבוש את השמלה המשוגעת שקניתי לפני שנה וחצי והיא עדיין שוכבת בארון, אני הכי בעד!
למדתי על עצמי השנה שבאופנה אין גבולות, החוקים הישנים והידועים תמיד מהדהדים בראשנו אבל מצד שני המוסכמות נשברות כל יום, בטח שאני מחשיבה את עצמי כאחת שחיה, קיימת ונושמת את עולם האפנה המשוגע הזה.
מפה לשם, נתתי הצצה לפוסט הבא שהולך להיות מוקדש לשבוע האופנה, כן דולצ'ה וגבאנה אנחנו עדיין מחכות להזמנה שלכם לאיזו תצוגה כן?!
ובנימה זו, שיהיה חג שמח ושנה טובה לכולנו, שנה מלאה בעשייה, בהגשמת חלומות, בסטייל, באושר, בבריאות, בצבעים, בתיקי מעצבים, בנעלי עקב, במעילי חורף ארוכים, במגפונים שחורים נמוכים.... נסחפתי.








































 האח החתיך שלי מראה לוק גברי ומסוגנן (;


 וכמה תמונות תוספת..



ביי ביי חג.. עד הפעם הבאה! (:

No comments:

Post a Comment