Tuesday, November 18, 2014

INSTAGRAM POST

הצצה לאינסטגרם
עברו להם עוד כמה ימים עמוסים במיוחד שלצערי לא כל-כך הספקתי לצלם פוסטים חדשים :(
אבלללללל.. תיעדתי את כל התלבושות של הימים האחרונים שממש אהבת וכולם עלו לאינסגרם!
הבוקר היה עוד בוקר חופשי, אבל הימים הפנויים שלי בזמן האחרון לא כאלה פנויים.
התחלתי את הבוקר עם אימון מרענן ב"מטרו ג'ים" .. גם למכון חשוב ללכת בלוק הנכון (אאוטפיט מלא וצבעוני של נייק - חוץ מהחולצה העליונה מTNT).


בהמשך היום הסתובבתי עם אמא והכי כיף להסתובב בכיף עם הג'ינס המהמם הזה מסטודיו פאשה, הנעלי דמוי שאנל שלי והחולצה הורדורדה ואהובה מ-Abercrombie & Fitch.
וכן כן מה אלו המשקפיים האלו?


אהעהאע התחדשתי! כן לא חשבתי שאני אצטרך אבל הגיל עושה את שלו (לא קל חייה של בחורה בת 19 (; ) והנה לי משקפי ראייה חדנדשות, רק לערב ולנהיגה אומנם אבל מבחינתי זה עוד אקססורי רציני שהצטרף למלתחה!


ומפה מתחילים כמה לוקים שלבשתי בימים האחרונים לעבודה..
לוק ה"אומיגאד יש מצב שחורפי בחוץ?"
אני מודה שזה בין הפעמים הראשונות שאני לובשת חצאית עם גרביון.. מעולם לא חשבתי זה שימושי או נוח, אבל את האמת שממש אהבתי את הסגנון הזה, חצאית ג'ינס מגניבה עם נעלי PALLADIUM אפורות (אקדיש להן פוסט ברור!!!), סווטשירט כחול כהה כל-כך נעים מ-Abercrombie & Fitch והצעיף הצבהוני שלי:)


לוק ה"משקיעה לעבודה ואני לא אגלה לכם שיש לי בתכל'ס אירוע"
לפני שבועיים נולד לי אחיין חדיש ומדהים!
ולצערי זכיתי להיות בברית רק שעה, אז ברחתי באמצע העבודה לחגוג קצת ומיד אח"כ חזרתי לשגרה.
אז כמובן באתי לעבודה עם אאוטפיט חגיגי אבל נינוח.. 
קבקבי "עדיקה", מכנסי "יוקה", מכופתרת לבנה מ-Abercrombie & Fitch (סתם קטע כזה שכל החולצות השבוע מאברקרומבי) והגולגול המלכותי!!! (:


לוק ה"מגניבהההההההההההההה רצח"
והלוק האחרון והחביב ביותר עליי..
שמלה/חולצת אובר-סייז מ"עדיקה", השרשרת הצבעונית שלי מאקססוריז והמגפיים החדשים, המבריקים והמדהימים שלי בצבע סגול! לא אגלה יותר כי גם להם אקדיש פוסט <3
הייתי יוצאת לבושה ככה מבחינתי 3 פעמים בשבוע.. נוח נוח נוח, מדליק, ומלא סטייל.


לסיכום, אני מקווה שנהנתם מהפוסט הקטנטן שלי... נכון האיכות לא אותה איכות, האאוטפיטים קצת פחות מפורטים אבל סטייל יש תמיד.. וזה הכי חשוב :)
אז שיהיה המשך שבוע מקסים ונתראה בפוסט הבא!

No comments:

Post a Comment