Monday, December 22, 2014

MY GOLD


מה יכול להיות מושלם יותר להשלמת לוק, כל לוק, מאשר איזו טבעת עדינה וזוהרת?




בשבועיים האחרונים פגשתי שתי בחורות מקסימות, שגרמו לי להבין שלכל בחורה מגיע איזה תכשיט זהב!
הן הקימו את החנות האינטרנטית לתכשיטים Gold & Mia שמציעה תכשיטים יחודיים ומהממים!
למרות שהיום תכשיטי הזהב שאנחנו אוהבות ורואות לא מאפשרים לנו אפילו למצמץ לכיוונם בגלל המחיר, גולד אנד מיה מאפשרת לנו את התענוג, תכשיטים עשויים מזהב טהור 14 קראט.. והמחיר? שווה למצמץ לכיוונו.
הייתי בהחלט יושבת בבית מול המחשב, חוסכת לעצמי את כל טרחת הפקקים האינסופיים והחניה הבלתי מושגת, להנות מהקנייה הנוחה עם כוס תה ביד ומקליקה להזמין מהמבחר הרחב והצבעוני.



הבנות שללא ספק פתחו את החנות האינטרנטית שלהן בגלל האהבה הגדולה שלהן לתכשיטים, גורמות לך להתאהב בתכשיטים עוד לפני שראית אותם. יצא לי לשבת איתן לשיחה לגבי השיתוף פעולה שלנו ואיך אנחנו רוצות לשלב את הכל יחד, מהר מאוד הבנתי שעם כזו תשוקה למה שהן עושות ועם הדגמים שראיתי באתר שלהן זה הולך להיות פוסט נוצץ במיוחד!
למה דווקא Gold & Mia ? חוץ מזה שהתכשיטים שהן מציעות נראים נהדר, עדינים מספיק ליום יום וזוהרים מספיק עם שמלת ערב.. ראיתי בחנות הקטנה הזאת את עצמי ולמה אני עושה את מה שאני עושה עד עכשיו.
הרצון הזה לשתף את העולם עם הטרנדים העכשוויים, לערבב אותו בתשוקה המשוגעת, לגעת בכל אחת ואחת ולסקרן מספיק את כל העולם. 



ישר ידעתי איך אני רוצה להראות עם התכשיטים ואיך אני רוצה שיראה הפוסט.. נקי, נקי, נקי וטהור, עם המון צבעים נטרלים שלגמרי מסמלים את מזג אוויר הקריר אבל השמשי שלנו, והכי חשוב נותנים מקום של כבוד לאקססוריז הנהדרים.

I was wearing
Dress - Top T
Sweater - Abercrombie & Fitch
Pink scarf - Blue Bird
Brown scarf - Vintage
Shoes - Nine West
Jewelry - Gold & Mia
Bag - Guess



 נתראה בפוסט הבא 3>

2 comments: