Friday, July 3, 2015

Taylor: Magic, madness, heaven, sin

השבוע ענבל ואני חגגנו בארוחה חגיגית ועם יום צילומים ארוך את חצי שנת העבודה שלנו יחד!
לכבוד החצי שנה המהממת שעברנו יחד חגגנו בפיקניק מתוק וצבעוני וכולו בהשראת קליפ שאנחנו אוהבות במיוחד, רוצים לדעת איזה קליפ ? כנסו לראות (:



Photographer: Inbal Olga Ravits


כן, הזמן עף שנהנים, עברה חצי שנה מהרגע שענבל ואני שילבנו כוחות והתאהבנו על רקע סט צילומים חשוך!
הכנו לנו ארוחה רומנטית מלאה במתוקים ובסוכרים, כי אחרי יום צילומים ארוך צריך לחגוג עם דברים שעושים טוב לנשמה, והשתגענו עם צילומים בהשראת הקליפ של טיילור סוויפט "Blank Space", אומנם מהות הפיקניק שלנו ומהות הפיקניק בקליפ שונים לחלוטין, החלטנו לשלב בין השניים ולהתחיל את הסופ"ש עם לוק מיוחד ופוסט מלא בהשראה וכיף.
אני מתה על לוק שנות ה-60 של טיילור ומהרגע שראיתי את הקליפ הזה ידעתי שאני חייבת גם לנסות, כי אני מודה שפחות יוצא לי להתלבש בסגנון הזה.
המון זמן לא לבשתי את השמלה הזו והתאהבתי בה לגמרי, היא נקנתה במקור לאירוע והולכת מעולה עם נעל עקב ואיזו תסרוקת לא מעניינת מידי, אבל ידעתי שיחפה עם סרט ושיער אסוף, השמלה תראה עוד יותר אלגנטית ועוד יותר מרשימה.
אבל האקססוריז האמיתיים פה הם כל הדברים הטעימים והיין הפירותי שפיזרנו מסביב וגרם לכל הפוסט הזה להיות הרבה יותר.
אסכם ככה, תודה לך טיילור על השראה ענקית ותודה ענבל על ימי צילומים כייפים ועל כל העבודה הקשה שלך!!! 3>

I WAS WEARING
Dress - Zara
Video clip - Blank Space








































See you next time :)

No comments:

Post a Comment