Monday, September 29, 2014

FASHION WEEK 2014

שבוע מלא בחלומות !

השנה, יותר מכל שנה אחרת, התעסקתי באירועי שבוע האופנה ברחבי הערים האהובות עלינו בעולם בקפדנות ובהתלהבות.
מאז שאני זוכרת את עצמי ההתעסקות שלי לא הייתי סתם במושג "בגדים", אלא הייתה רחבה הרבה יותר.. זה שופינג, זה מותגים, זה מוצרי בסיס, נעל שהולכת עם המכנס, תיק שתואם ללק.. והאפשרויות המדהימות שהעולם הזה נותן לנו כדי להרגיש יפות ומטופחות!

השנה הייתה שנה מאוד משמעותית ומלאת הרפתקאות לשתינו, למדנו על עצמנו המון מהרגע שהבלוג שלנו עלה לאוויר ואנחנו עדיין לומדות, אני אישית הבנתי סוף-סוף שכל מה שחשבתי שאני רוצה להתעסק בו בעתיד מסתכם בעולם הזה.
אמנם אנחנו עדיין כל הזמן לומדות, מנסות ומשדרגות ועדיין הפוסטים לא תמיד נראים בדיוק כמו שתכננו, אבל כמה שהעולם הזה צבעוני ומטורף ככה הוא גם קשה ומבלבל, אבל אנחנו נהנות מכל רגע בו!

מפה לשם, זלגנו מעט מכותרת הפוסט.. שבוע האופנה הזה שיגע לנו את המוח וכל מה שאני עושה בימים האחרונים זה להנות מהתצוגות המושקעות, האוטפיטים המדהימים והמעצבים שבזכותם הגענו עד הלום.
היום הגיע היום, ומצאתי את 11 הלוקים שתפסו את עיניי במיוחד!!! (תכננתי להציג 6, אבל לא עמדתי בזה, יש כלכך הרבה דברים מדהימים)
הצבעים שאני כלכך אוהבת, מהירוק חאקי שמאותו הרגע שהשתחררתי התאהבתי בו עם הצהוב שבהחלט השנה גרם לקיץ שלנו להיות זוהר יותר, עד לגווני הלבן והתכלת שככה עדינים אבל גם ככה פרועים.

לראות את הדוגמניות ,כל אחת עם הלבוש שלה, גרם לעיניי לזהור רק מלדמיין את עצמי יושבת בשורות הראשונות של תצוגות שבוע האופנה.
אבל לדמיין את עצמי יושבת ומציצה מהצד על הדוגמניות צועדות עם עיצובים שלי ולסקר בעצמי את האירועים האלו אחרי שנשמתי קצת מעולם הזוהר, זה מעבר לעיניים נוצצות.. אלו עיניים חדורי מטרה והתלהבות!
אז בדרך להגשמת החלומות אין כמו לראות את פרי יצירתם של כמה מעצבי אופנה בעלי מוחות גאוניים ואאוטפיטים מדהימים שהייתי ממליצה לדוגמנית הדקיקה להוריד את העקבים ולהתחיל לרוץ לפני שאני באה (;



MICHAEL KORS
RALPH LAUREN























HUGO BOSS
DAVID KOMA




BOTTRGA VENETA
BOTTRGA VENETA
NATTETE LEPORA
NATTETE LEPORA
PORTS 1962
ZIMMERMANN
MICHAEL KORS


2 comments:

  1. פוסט מדהים! אין לי עוד מה להגיד.. בתוך בלוגרית אופנה שכל יום מדלגת לי מבלוג לבלוג, את מציגה הרבה מעבר לתמונות, אלא כתיבה ממשית ואהבה מטורפת לתחום שהלוואי היה קצת מזה לכולנו!
    פוסט רציני וממש אהבתי את הבחירות שלך, בהחלט הייתי לובשת את מה שהצעת כאן!

    ReplyDelete
  2. אחלה כתבה! נהנתי לקרוא

    ReplyDelete