Sunday, October 19, 2014

PRAGUE HERE I COME!

צריכה קצת חופש אחרי כל החגים האלו..

הערב אני נוסעת לפראג לשבוע עם חבר שלי, אחרי יום מלא ארגונים לקראת הנסיעה התיישבתי לי מול המחשב ובאתי לשתף אתכם, אחרי הכל שבוע עכשיו בלי פוסטים יהיה לי קשה.. אז לפחות אחד לפני השדה :)
יש כמה דברים עיקריים ששמעתי לגבי פראג..
1. אחת הערים הרומנטיות באירופה!
2. עיר זולה יחסית לאירופה!
3. קררררררררררר!
שילוב של שלושת המרכיבים האלו מבחינתי הוא מושלם, ארזתי לי את מיטב בגדי החורף שלי ( חלקם חדשים שחיכיתי כבר ללבוש ), המון כסף לבזבוזים (מבטיחה לחזור עם מציאות) ואת חבר שלי (;
אני מ ס ו ד ר ת !


מעיל Abercrombie & Fitch בצבע ירוק קבוק חדש לקראת החורף.. לא יכולה לחכות ללבוש אותו כבר!

מעיל Tommy Hilfiger בלי שרוולים מהחורף האחרון בלונדון.. חובה לקחת!



אז נתראה עוד שבוע עם פוסט "פראג" מלא בחוויות.. 
בינתיים אעדכן באינסטגרם (:
שבוע מקסים לכולם!

No comments:

Post a Comment