Sunday, October 26, 2014

PRAGUE WAS COLD AND AMAZING!

החורף האמיתי שלי השנה... (:

אחחח אירופה, אירופה..היה קשה לחזור אבל כרגיל בסוף מתגעגעים!
אחרי כמעט שבוע בפראג המדהימה, חזרנו למציאות החמימה שלנו בארץ.. עם המון חוויות, תמונות, קניות ואנרגיות מחודשות.
לא חשבתי שאני אסע לצ'כיה דווקא מכל המדינות, אבל הופתעתי לטובה וגיליתי מקום מדהים.. במשך 6 ימים חבר שלי ואני עשינו את פראג הלוך ושוב בהליכות רגליות מהבוקר עד הערב. אפשר להגיד שאנחנו מכירים את פראג כמו את כף היד!
ראינו את כל מקומות החובה של פראג, מגשר קארל המדהים שראינו בבוקר ובלילה ועד מצודת פראג והכיכרות המרכזיים, נכנסנו לכל חנות אפשרית פעמיים לפחות וטעמנו את כל סוגי המרקים של פראג (העצירות מרק בקור של פראג השאירו אותנו בחיים!)
כמו תמיד אני ממלא את המזוודה בכל סוגי הסגנונות וממש התרגשתי להכין את עצמי לשבוע חורפי במיוחד.. אבל היו ימים שהיו כ"כ קרים שהעדפתי לכסות את עצמי בפוך מהמלון מאשר חלק מהבגדים שלי... כי החולצות הקצרות שלי שנסעו איתי לפראג לא ראו אור יום אפילו לא לדקה, שלא לדבר על הכפכפי אצבע שהתחבאו מתחת למיטה מרוב קור!
אבל למרות הקור אני לא יכולה לוותר על הופעות חורפיות מדליקות אז נהנתי מהנופים ומהאוויר האירופי הקר והנקי עם לבוש נוח שבהחלט עושה חשק להתחיל את החורף גם אצלנו בארץ.
שלא לדבר על הקניות שלי, אומנם צ'כיה לא מככבת בסגנון הלבוש ה"מדהים" שלה, אבל כמו כל אירופה לא קיים דבר כזה להסתובב במרכז בלי כמה מהמותגים המובחרים והאהובים בעולם האופנה שיוציאו לנו קצת את העיניים.
אבל את הקניות שלי בחו"ל אני אוהבת לעשות בחנויות המקומיות וברשתות הגדולות שכמובן הקולקציות שלהן בחו"ל קצת יותר עשירות.. אוהבת לעשות... עד שלא אכנס שותפה עם לואי ויטון כנראה שרק ככה אמשיך לעשות את הקניות שלי.
אז אסכם ככה שזה היה אחד הטיולים המהנים שעשיתי, קשה לחזור אבל עכשיו אפשר להכניס את עצמנו להילוך גבוה! 
שיהיה שבוע טוב עד לפוסט הבא :)












סוודר חדש בצבע חרדל מ-H&M


אחד התיקים החדשים שקניתי ב-Zara






No comments:

Post a Comment