Tuesday, November 25, 2014

MY CAPPUCCINO

My new love 

וווהווווו הסופ"ש האחרון היה חתיכת סופ"ש מרגש!
ההורים המדהימים שלי החליטו להפתיע אותי בנסיך חדש שיכנס למשפוחה .. פיאט 500 בצבע קפוצ'ינו - חלום של אוטו!


האוטו הזה בהחלט היה החלום שלי כבר זמן מה ומאז שהוא נכנס לחיי אני מסתובבת איתו כרגע כל הזמן.. אז אם מישהו צריך טרמפ למכולת.. אני בטח מסתובבת באיזור.

כמובן שהצבע הנדיר שלו משדרג את כל האוטו ונותן לו את הלוק המתאים לי בדיוק... מתאים לכל סטייל אפשרי (; 
נראה לכם שלא הייתי מתאימה את האוטו ללבוש שלי? 



יצאתי ביום החורפי ביותר של החודש לצלם 
ולמרות המבול והקור..
 יצאו כמה תמונות טובות והשיער 
נשאר במקום!

אז תתכוננו להמון תמונות אוטו, 
סוודר חרדלי ולמגפיי החורף שלי!






אני מתה על הסוודר החרדלי הזה..
אחת הרכישות המוצלחות מ-H&M פראג!
והחורף אני מחפשת מגפיים מעל הברך בצבע שחור, כבר כמה זמן שאני בחיפושים ועדיין לא מצליחה למצוא את המגף המתאים, בנתיים אני נהנת לי מהמגפיים החומים הגבוהים שלי מ-Disco rosso.




















עוד קנייה מוצלחת מפראג ======>
תיק סגול מלא חיים שפשוט מתאים לכל מצב.



החורף בהחלט התאהבתי בכל עניין הגרביונים.. חוץ מאותה תקופה שהייתי רוקדת מעולם לא לבשתי גרביונים ליום יום.
השנה הם מוצר בסיסי מבחינתי שנוח לכל מצב, נראה מעולה ועדיין מחמם.




















 חיכיתי כבר לשתף אתכם בפוסט המתלהב שלי ושל ה-FIAT 500 MY LOUNGE DUALOGIC בצבע קפוצ'ינו!
זה אוטו שכל סגנון יתאים לו וכשהוא בצבע הזה, לא משנה מה אלבש... האוטו עושה את כל העבודה.
אז בנתיים אני הולכת להמשיך את חיי המלאים בהפתעות וצבעים, 
שיהיה לכם המשך שבוע מקסים וערב נעים!
נתראה בפוסט הבא 3>




No comments:

Post a Comment