Saturday, November 29, 2014

BE CASUAL, BE BEAUTIFUL!

אין דבר יפה יותר מלוק פשוט ונוח שכיף לך להסתובב איתו.
אני בחורה שמאוד אוהבת להשקיע בסגנון שלה, בשיער, בלבוש, באיפור.. אבל כמו שמידי פעם מתחשק לי לצאת לסיבוב עם חצאית מקסי ונעל עקב, ככה גם מתחשק לי לפעמים להתלבש הכי נוח והכי יפה!
כמו ברוב השבתות אני נוסעת לראות את אח שלי משחק כדורגל ועכשיו עם האוטו החדיש מי אני שאפספס הזדמנות להוציא את הקפוצ'ינו שלי לשאוף אוויר של כביש מהיר.
אז נחזור לכדורגל, נסענו בבוקר ההורים ואני לראות את אח שלי ועם כל הספורטיביות שבאוויר, הגרעינים, הדשא והצרחות הייתי חייבת להתאים את עצמי לאאוטפיט נוח אבל תמיד שיראה מלא בסגנון(;



אם יש פריט לבוש שאני פשוט א-ו-ה-ב-ת זה ג'ינס קרוע.. יש לי ג'ינסים מועטים בארון וחוץ מאחד כולם קרועים.
ג'ינס קרוע הוא מבחינתי המשמעות המדוייקת של לבוש Casual, נוח לחלוטין, אוורירי לכל הדעות ופשוט נותן טאץ' מדליק לג'ינס שבנינו היה יכול להיות סתם עוד ג'ינס משעמם.










שני הבייביז של נשות המשפחה (האדום של אמא)

החלק השני של הלוק ה-Casual שלי הוא המעיל\סווצ'ר החדש שלי, לכל חדי ההבחנה זה סווצ'ר אבל כן הלוק מעיל הזה לגמרי קנה אותי.. הוא ממש נעים ונוח, מחמם ונראה מעולה, בטח ובטח עם ג'ינס קרוע ומגף שחור (;



ה-מגפיי עור האהובים עליי, לצערי הם כבר ישנים ולא נראים חדנדשים אבל הם סופר נוחים ונותן לוק מדליק לגמרי!
אני חושבת שהמגפיים האלו הם שילוב מנצח עם הסווצ'ר דמוי מעיל בצבע צהבהב ירקרק ,הג'ינס הקשוח שלי והאקססוריז המתאימים שתמיד משדרגים לגמרי את כל הלוק.









את העגילים המהממים האלו עשתה בת-דודה שלי הסופר מוכשרת מאיטליה .







I was wearing
Top - Hoodis
Bag - Guess
Boots - Max Mara
Jeans - Studio Pasha

נתראה בפוסט הבא! 3>

No comments:

Post a Comment