Wednesday, December 31, 2014

GOODBYE 2014

2014 טוב שהיית וטוב שאת נגמרת :)
עוד כמה שעות השנה המדהימה הזו מגיעה לסופה.
מה היה לנו השנה? לא, לא.. השאלה היא מה לא היה לנו השנה!
שחרור? היה! פתיחת בלוג? היה! לנסוע לחו"ל 3 פעמים לפחות? היה! אוטו חדש? היה! לעבוד? היה! לקנות כמו משוגעת? היה וימשיך להיות.
שנת 2014 הייתה השנה המשמעותית והחוויתית ביותר שלי בכל 19 שנות חיי... בשנה הזו התבגרתי והבנתי מה אני רוצה לעשות ולאן אני שואפת, והבנתי שהכי גבוה שאפשר.





איזו שנהההה משוגעת הייתה ואיך שהיא טסה לנו.
היו כלכך הרבה חוויות מדהימות ב-2014, הספקתי כלכך הרבה והחלטתי שב-2015 אני הולכת להספיק פי 5!
אני מתחילה את מחר עם דף חדש ונקי, עם כתם צבע עליו שמראה את כל מה שעברתי עד היום.. ואני מאחלת לעצמי למלא את השנה החדשה הזו בעוד מלא צבעים!

שתהיה לכולנו שנת 2015 מלאת אהבה, התנסויות חדשות, אתגרים, נסיונות, נפילות, עליות ושהחלומות הגדולים שלנו יממשו את עצמם, או לפחות יתחילו לממש את עצמם :)


 ולקראת הבר מצווה של אח שלי שמתקרבת כל המשפחה מאיטליה הגיעה לחגוג ! אז הבת-דודה הקטנה שלי באה להצטלם איתי.. הכי כיף לעשות פוסט שנה חדשה עם משפחה! 3>




 I was wearing
Dress - Hoodis
Jacket - TNT
Shoes - Story
Gag - Guess
My cousin was wearing
Dress - Beba Italy
Shoes - Italian store

תודה רבה לכולם על כל התמיכה והאהבה הגדולה שלכם לבלוג שלי!
שתהיה שנה טובה!
נתראה ב-2015 3>


Photographer : Susanna Camerini

No comments:

Post a Comment