Sunday, January 4, 2015

MY BLACK & WHITE WINTER


החורף השנה לחלוטין שחור ולבן, אבל כמו שאני.. אני אוהבת להכניס איזה גוון שמרמז שאני מורכבת מהמון צבעים.



שבוע חורפי שמח!
התחלנו את שנת 2015 עם מזג אוויר סוער ואפרורי במיוחד.. אבל אין לנו ממש ממה להתלהב כי עוד שבוע נחזור להסתובב עם החצאיות והחולצות הקצרות... לצערי.
אני מתה על הקיץ אבל גם מתה על החורף.
אני מרגישה שאין לי מספיק זמן ללבוש את כמות הבגדים החורפיים שלי.. אני מתלהבת, מודדת וקונה, אוגרת, אוגרת, אוגרת ובסוף לא מספיקה ללבוש!
למה? כי יש חורף 4 ימים בשנה.. תודה ממש.


אבל בואו נתחיל את השנה רגועים ומחייכים!
נהנה מהחורף הזה עד שימאס לנו ונחכה בקוצר רוח לקיץ היפה שלנו.
לאט לאט, נספיק הכל והכל יגיע ברגע הנכון :)
אז כמו שאמרתי החורף הזה באמת שחור ולבן ואני פשוט לא מצליחה להתהלך רק עם שני הצבעים האלו,
הייתי חייבת להכניס איזה סקיצת צבע.. משהו קטן, רק גוון.

I was wearing
Shirt - Castro
Pants - Intimo 204 (Firenze)
Shoes - Zara
Top - 1Item

נתראה בפוסט הבא 3>



No comments:

Post a Comment