Thursday, December 11, 2014

ON THE ROADS

בוקר טוב יקיריי,
אתמול לקחתי את אח שלי ליום כיף לכבוד הבר מצווה שלו שמתקרב!
דבר ראשון אחרי שבוע עמוס, שעוד לא נגמר, הייתי חייבת ללכת קצת לסידורים.
קמתי... בקושי.... ויצאתי לדרכי לקבל איזו חבילה מסתורית בדואר, מה מסתבר? שזכיתי במתנת חודש ספטמבר ממגזין GoStyle! 


אז קיבלתי את הסופרגה המדהימות האלו, הרי כולנו הבנו כבר שנעל סניקרס גבוהה היא הדבר של השנה האחרונה, ובטח שהנעל היא סופרגה ובטח ובטח בצבע סגול!

אל דאגה לנעליים האלו נקדיש פוסט בהמשך.. (;








בכל מקרה, אחרי שמדדתי בהתלהבות את הנעליים המשכתי בדרכי לאסוף את אח שלי כדי להתחיל את היום כיף שלנו.
נסענו לאכול בצפרה, שאתם כבר יודעים שזאת ה-מסעדה מבחינתנו, טחנו, הזמנו, ראשונה, מיץ, עיקרית, איזה קינוחון, עוד פעם איזה ראשונה לסיום הארוחה, כמה עוגיות לסוף וזהו, ממש ארוחה צנועה וקלה לפעילות העיקרית שלנו.. קארטינג!

בקיצור, קרענו את הדרכים מכל הכיוונים... והכל עם החצאית המהממת שלי מאמברקרומבי עם מכופרת שחורה אוורירית שתמיד כיף ללבוש כי היא תמיד מתאימה לכל מצב!
את הגרביון הסגול קניתי בסט מ-DELTA, הזכרתי את זה שהגרביון מבחינתי ממש תפס השנה, אז אם אפשר לגוון עם צבעים, למה לא? ו.. ו.. ו... המשפקיים החדשים של אמא ש"הלוואתי" כי אמא ואני חולקות הכל.
המשקפיים האלו כאלה מדליקות ואין ספק שהן תפסו ממש חזק.

אקיצר,תתכוננו לפוסט מהדרכים, עם המון ישיבה!!! (; והכל נעשה בצורה בטוחה, ברמזורים ועם המון סטייל.


הצצה לנעלים החדשות שלי, קצת סגלגלה מידי אבל היה נחמד להשתעשע.

 פעם משקפי שמש ופעם ראייה.. יש מרגש מזה ?


I was wearing
Shirt - Castro
Skirt - Abercrombie & Fitch
Black Shoes - Fuzzi
Purple Shoes - GoStyle magazine
Sunglasses - Vintage (Dizingof TLV)
Tights -Delta
Necklaces - Pull & Bear

נתראה בפוסט הבא 3>


1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete