Friday, December 5, 2014

STAY UPDATED

כמה אני אוהבת לשבת אחה"צ במרפסת עם כוס תה ולקרוא איזה עיתון מלא בטיפים וטרנדים חדשים.
זה מה שבערך עשיתי אתמול:)
קמתי מהמיטה, פתחתי את הדלת, לקחתי את עיתון ה-GoStyle הקבוע שלי, הכנתי כוס תה, ישבתי במרפסת והתחלתי לדפדף בין הקולקציות החדשות והמדורים הכייפים.
כמובן שאחרי בוקר כזה הכי כיף להמשיך את היום, קצת חבר, קצת קניות ובערב סטנד-אפ...יאללה לעבודה!

קצת מהאיפור היום יומי שאני משתמשת בו, הבושם שלי מזה 6 שנים וקצת אקססוריז שאני אוהבת.
וכמובן קצת השראה מהטרנדים העכשווים (;


החודש מגזין GoStyle אירח את בר רפאלי כעורכת אורחת של העיתון, המון הצעות טיפוח וסטייל של בר שממש נהנתי לקרוא וממליצה בחום שגם תרפרפו בעיתון של החודש כי יש המון כתבות מגניבות עם המון עדכונים וטיפים שכיף להתעדכן בהם.
אז בין דבר לדבר לקחתי לי רגע והמשכתי להתעדכןןןןןן (:





כמו שאנחנו כבר רגילים, רק אצלנו בדצמבר עדיין חם ושימשי.... אז ליתר בטחון שילבתי את הסוודר הכסוף הפתוח מאחור שאני מאוד אוהבת.. מאוד נוח, אוורירי אבל גם קצת מחמם, שילבתי את הסוודר עם החצאית הלבנה מאברקרומבי שתמיד נראת נהדר, ולסגירת הלוק את הנעלי בובה הבורדו שלי עם התיק האדום שתמיד מוסיפים קצת צבע לכל הסיפור!
והכי חשוב, אודם בורדו של SAPHORA מפראג שאני תמיד נהנת לשים, עדין ונעים.



I was wearing
Shoes - Pull & Bear 
Skirt - Abercrombie & Fitch
Sweater - Max Mara

נתראה בפוסט הבא 3>

No comments:

Post a Comment