Tuesday, January 27, 2015

RENUAR FASHION SHOW SS 2015

Love me. Hate me. Kiss me. Kill me.


למי שפספס, אתמול בבוקר רשמת האופנה "רנואר" הציגה את קולקציית האביב\קיץ שלה לשנת 2015 בתצוגת אופנה ססגונית במיוחד!
אתמול היה מבחנתי בוקר מרגש, התצוגת אופנה הרשמית הראשונה שלי.
אמרתי אני לא אתרגש יותר מידי אתלבש קלאסי אבל מספיק כדי שישימו לב אליי, קצת איפור בואו לא נתפרע, טיפי בייביליס ויאללה לראות מה פספסתי כל חיי.
אני אסכם ככה.. היה מדהים! תגידו ״ילדה״, תגידו ״צעירה״ אבל אתמול הרגשתי שייכת כמו שאני מרגישה בבית על הספה .. פעם אחת תצוגת אופנה, כל החיים תצוגות אופנה.
כל המתחם בגני התערוכה היה מאורגן מהמם, היו כל היפים והיפות, חלקם לבושים כמו עציץ ולחלקם בא לקרוע את הבגדים ולצעוק ״שלי!״ (צוחקת..), שי קטן מהיח״צ, קצת שתייה, קצת מטעמים והמון אווירה נוצצת.
הקולקצייה שמציגה לנו את הקו הדק שבין אהבה לשנאה כללה את כל גווני הקיץ הבוהקים ביותר, שכנראה הולכים לככב גם השנה.. משחור, כתום, ירוק, תכלת, ורוד, צהוב ועד לבן. אני אגיד ואתוודה שרנואר מעולם לא תפסו לי את העין יותר מידי, אבל אין ספק שהקולקצייה הזו, על הדוגמניות הארוכות ומתחת לזרקור נראת מושכת במיוחד. לוק קצת ספורטיבי אבל גם מספיק מרשים ומהמם, מלא חיים אבל גם אטום מעט. הדגש של הקיץ.. צבעים, א-סימטריות ורחב - I LIKE IT !!!

דרך אגב, לצערי בגלל תקלה עם המצלמה התמונות לא כמו שתכננתי לכן, מה שיוצא אני מרוצה בנתיים,
אז.. תהנו מהפוסט המלא והצבעוני!


הפעם נסלח.. זה ל י ב ר ו ס

קצת ממני וממתנת התצוגה (:




 I was wearing
Pants - Zara
Shirt - Abercrombie & Fitch
Shoes - Aldo
Top - Rosa Rose

נתראה בפוסט הבא 3>

No comments:

Post a Comment