Thursday, February 5, 2015

IT'S SPORT TIME!

איזה שבוע מהמם מלא בשמש..(: אחרי חודש חסר ספורט ומלא בישיבה על התחת כדי לצייר חלומות, הייתי חייבת לצאת קצת לספוג קרני אור ולהזיז את הגוף, והכל בסטייל כמובן!




Photographer : Inbal Olga Ravits



עד לפני כמה שנים הלוק הספורטיבי לא היה יותר מסתם לוק למכון, ריצה, פילאטיס.. אבל כמו שכל פאשניסטה יודעת.. להיות ספורטיבית זה כבר לא רק למכון, אלא אאוטפיט הרבה יותר משמעותי שגורלו אינו מסתכם על ההליכון.
כמה מגונדרת שאני, אני מתה על אאוטפיט ספורטיבי, עדיין קצת קשה לי להבין את סטייל השמלות ערב עם נעל ספורט נייק אבל אני בהחלט אוהבת שהאאוטפיט נראה מספיק "זרוק" ונוח.





אז מה יש לנו כאן?


מכנס ספורטיבי גזרת בוייפרנד, יש!

סוודר אוברסייז כייפי, יש!

סופרגה סגולות גבוהות, פאקינג יש!

מעיל שחור ארוך לא ספורטיבי בכלל, יש! (;


פעם בחודש אני מחליפה סט תכשיטים אהובים שאיתם אני מבלה פחות או יותר את כל החודש.
עכשיו בחורף קצת קשה כי רוב הזמן אני מכוסה... קר לי נו קר לי!
אבל אני מאוהבת בזרוע מלאה באקססוריז.





Watch - Breil
White pearl bracelet - Vintage
Black pearl bracelet - Diletta Camerini
White bracelet - STUFF from "GoStyle" Magazine
Double ring - H&M
Squera ring - Idit Stern


אז איך להיות פאשניסטה ספורטיבית?
אל תכנעי לנעלי העקב! תתפרעי עם דברים רחבים אבל שנזרקים על הגוף, זה הזמן להשתמש בקוקו גולגול ה"לא מושקע" אבל שתמיד יוצא מדהים בבית עם הפיג'מה, את לא חייבת באמת ללבוש כולך אדידס, נייק ופומה כדי להיות ספורטיבית, תשברי הכל עם פריט פחות ספורטיבי וכמובן תרגישי נוח.. אבל באמת נוח (:











I WAS WEARING
Coat - Max & Co.
Sweater - Gap
Pants - Hoodies
Bag - Call it spring
Shoes - SUPERGA from "GoStyle" Magazine


נתראה בפוסט הבא חברים 3>


No comments:

Post a Comment