Saturday, February 14, 2015

My Valentine!

וולנטיין שמח לכל האהובים. 3>

 Photographer : Inbal Olga Ravits

לא, לא התחשק לי לעשות פוסט שאני כולי יפה ומתוקתקת, עם לבבות בעיניים משוויצה באאוטפיט המושלם לדייט המושלם.
הפוסט וולנטיין שלי הוא בדיוק כמו חיי האהבה שלי... מתוקים, ביתיים והכי עושים טוב לנשמה.
הערב אני עושה לחבר שלי ארוחה רומנטית לכבוד הוולנטיין הזה, אז כמובן שאחרי ארוחה טובה חובה איזה עוגיית שוקולד צ'יפס מלאה בכל טוב! לא?

אז איך נהנים מהתענוג הזה?


שלב ראשון:
מכניסים 200 גרם חמאה (או מזולה לעוגיות פרווה) לקערה, מוסיפים 3/4 כוס סוכר לבן וחצי כוס סוכר חום ומערבבים את הכל עד לקבלת תערובת אוורירית ואחידה.



שלב שני:
מוסיפים לקערה 2 ביצים, כפית תמצית וניל, חצי כפית מלח ו2 כפות מים.





 שלב שלישי:
בקערה נפרדת מערבבים 2 כוסות קמח עם כפית סודה לשתייה.
מוסיפים את התערובת של הקמח לתערובת הראשונה עם המצרכים בהדרגה עד שמתקבל בצק אחיד.
רק אל תערבבו יותר מידי אחרת זה נהיה סמיך מידי. 



מכניסים פנימה בערך 300 גרם שוקולד צ'יפס אבל כמובןןןן שאני לא שמתי לב לכמות שוקולד שהייתי צריכה לקנות, אז הוספתי קוביות שוקולד מריר מרוסקות פנימה!
מכסים בניילון נצמד ומכניסים למקרר לשעה. 
***זה הזמן להדליק את התנור על 200 מעלות ולתת לו להתחמם לקראת האפייה.



מחכים.. מחכים.. מחכים..






שלב רביעי:
הוצאנו את הקערה מהמקרר, ארגנו שתי תבניות ועליהן נייר אפייה.
לוקחים קצת מהתערובת ומכינים כדורים קטנים, מניחים את הכדורים (נכנסים כ-12 בתנים) וטיפה מועכים כל אחד.. ממש טיפה!




שלב חמישי:
מכניסים לתנור על 200 מעלות לרבע שעה (כל כמה דק להציץ כי העוגיות קצת עושות מה בראש שלהן).
אחרי רבע שעה, כשהן תופסות צורה עגלגלה ונהיות זהובות יש להחליף את התבניות.
את העליונה מורידים למטה ואת התחתונה מעלים למעלה ומסובבים כל תבנית 180 מעלות כדי שכל עוגייה תזהב באופן שווה.


שלב אחרון:
מוציאים את העוגיות שנראות מ-צ-ו-י-י-ן!
נותנים להם ממש דקה להתקרר ואפשר לאכול בהנאה!!!!

מקווה נתתי לכם איזה רעיון נחמד לערב ולנטיין רומנטי (; 
ועכשיו.. לאכול !






I WAS WEARING
Shirt - Zara
Pants - Zara
Bracelet - H&M

נתראה בפוסט הבא 3>

No comments:

Post a Comment