Tuesday, February 10, 2015

ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND

אני כבר התרגלתי לשינויי מזג אוויר האלו בתקופה האחרונה, לכן היום ההפכפך הזה לא עצר אותי..
לקחתי את עצמי לפארק הקרוב, פרסתי שמיכה, פיזרתי את העתיד שלי על הדשא ונתתי לאוויר לחדור לי לריאות.

 Photographer : Inbal Olga Ravits

כבר מלא זמן אני מתה לקחת איזה סדין, מגזין אהוב או איזה ספר טוב, משהו טעים שימלא את הבטן ופשוט להירגע מכל העומס שקורה מסביב.
כל הזמן אומרים לי כמה אני רצה וכמה צעירה, אני פשוט לא רוצה לפספס שום דבר ולהספיק אותו לפני שזה יאבד.
אחרי שהבנתי שאחד הדברים שאני הכי מפספסת זה את הרגעי שלווה ורוגע שעומדים לרשותי, נסעתי לפארק ונהנתי מהשמיים המאוד סוערים, סוערים כמעט כמו היום יום שלי... רק שאצלי החיים הרבה יותר בהירים!





טרנד השנה מבחינתי היה הקשרים או פפיונים אם תרצו.
התאהבתי כמעט בכל שמלה שנקשרה מאחורה באגרסיביות, כל חצאית שנקשרה סביב המותן באלגנטיות וכל מכנס שנצמד עם קשר קטן ומחמיא מספיק.
הייתי גם חייבת איזשהו קשר בחיי.. הרי קשרים זה תמיד דבר טוב לא? (;

המכנס המהמם הזה כלכך כייפי ומלא שיק, הולך עם צמוד ולא, עם בהיר ועם כהה.. ככה פשוט ככה מושך את תשומת הלב.
אחד מפריטי החורף שלי 3>
ומה שסגר את כל הלוק בצורה אלגנטית במיוחד מבחינתי היא שרשרת הפנינים השחורות, שאני בקושי זוכרת מאיפה יש לי אותה והיא האקססורי הכי מהמם שהשתמשתי בו בתקופה האחרונה (גם היא זכתה להצטייד בקשר).. טאץ' מנצח.













I WAS WEARING
Total look from Zara
Neckless - Vintage

שיהיה לכם שבוע שלוו :)
נתראה בפוסט הבא 3>

No comments:

Post a Comment