Wednesday, December 3, 2014

FULL OF ENERGY

אז מה אני רוצה לספר לכם היום?
היום אני אספר לכם על הכאפה המרעננת שקיבלתי אתמול..
כמו שאני בטוחה שהבנתם כבר אין משהו אחר שאני רוצה לעסוק בו מאשר באופנה.
מהרגע שהשתחררתי מהצבא לקחתי את כל עניין האופנה צעד קדימה, התעסקתי במה שאני באמת אוהבת עד הסוף.
קוראת כל עיתון, כל כתבה, גו סטייל, ווג, אינטרוויו, לאישה, Fashion forward, תצוגת אופנה במילנו, בניו-יורק, כל בלוג אופנה שמשך לי את העין חקרתי.. אקיצר, התאהבתי מחדש!

בשנה האחרונה חיפשתי לאיזה כיוון אני רוצה להגיע, עולם האופנה כל-כך רחב כל-כך מלא ומגוון, מבחינתי ללמוד הכל.
אחרי תקופה הגעתי להבנה שארצה להתעסק בהמון תחומים בעולם הזה אבל עיצוב אופנה תפס לי את העין, נכון לא יצא לי להתעסק בזה הרבה, אני לא אשקר והגיד "מגיל 3 אני יושבת ותופרת בגדים של אמא.." אבל האהבה הגדולה הזאת זורמת לי בין העורקים, ללמוד לתפור זה יגיע, אבל את הרעיונות אני אביא :)

אז מה עשיתי? נרשמתי למבחני קבלה ללימודים לשנה הבאה לשנקר.
אתמול היה מפגש ראשוני כדי שנוכל לשאול ולדעת כמה שיותר על המבחני קבלה ועל הלימודים בכלל.
אז לאן אני חותרת עם כל הפתיחה הזו?
שאתמול נכנסתי בפעם הראשונה בחיי לשנקר.. נצצו לי העיניים כמו לילד בן 5 שמקבל את המכונית צעצוע שחלם עליה, הרגשתי איך הדופק עלה, הציפורניים נשלפו ואמרתי לעצמי "מכאן אני אתחיל את כל הסיפור שלי!"

אני אסכם ככה.. 
העוררתי בבוקר עם אנרגיות מחודשות המון רצון ליצור ולהשקיע (מה שקצת ברח לי בשבועות האחרונים).
אני מאוד אוהבת את השמלה הנפולה הזאת, צבעים שקצת שוברים את כל הלבן, את הבלייזר השחור הקלאסי שלי עם המגף החדש והשחור שחיפשתי לא מעט זמן.
אני מקווה שנהנתם קצת להבין מי אני ומה אני רוצה מכאן והלאה, היום יום שלי מתבסס על האופנה, אני אוהבת ונהנת כל בוקר לבחור איזו חולצה מעניינת שתשתלב עם חצאית צבעונית, להתאים נעליים, אקססוריז ושיער לכל הסיפור.
אז אני מקווה שגם עם הפוסט הזה תצליחו קצת לראות מה אני אוהבת ואיך אני מראה את זה במהלך היום שלי, ובהמשך אשתף אתכם לאט לאט בתהליך היצירה שלי. (:


I was wearing
Dress - Top T 
Bag - Guess
Shoes - Zara
Blazer - Zara















אני כלכך אוהבת את העקב הזה של המגפיים האלו, בהחלט מדליקות!



נתראה בפוסט הבא 3>

No comments:

Post a Comment